Egy új felület-homogenizálási technika:
Többlépcsős kísérletezés
következményeként sikerült olyan felületet kialakítani, amely tapintásra, és
látszatra teljesen sima, nem látszanak az egyes képi komponensek közötti,
gyakran zavarónak ható szintkülönbségek. A hagyományosan alkalmazott
effektek (pl.: pittorico, repedeztetés, stb.) szerves, egyöntetű felületi
hatást képeznek a tárgyakon, ezáltal kialakítva egy egységes képi
összhatást. A nemzetközi gyakorlatban léteznek már erre egyéb megoldások,
mint például a "tükör-effekt" (Roy Larking,
Sandro Ghirlinzoni), de ez az
alkalmazás azonban az eddigiektől merőben másként közelíti meg a problémát. |
Freskó
3D alákontúrozási hatással:
A
módszer valójában
Lucia Piazza
alapötletének továbbgondolt implementációja, melynek lényege - a
hagyományosan ismert freskózási effektekkel ellentétben -, hogy egy
speciális alákontúrozási módszerrel az alkotás egyes lényeges elemeit
kiemeljük a mű síkjából, míg másokat (pl.: a hátteret) a síkban hagyunk. |