![]() |
Galéria: Technikai újítások |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freskó 3D alá-kontúrozási hatással (tolltartó) A képen látható, amint Michelangelo alkotásának két fő alakja (Ádám és Éva) a speciális alákontúrozási módszer eredményeként kidomborodik a felület alapsíkjából. |
Freskó 3D alá-kontúrozási hatással (tolltartó részlet) |
Freskó 3D alá-kontúrozási hatással ("Ines álma" képekben egy toszkán tegolán (részletek itt)) A kép középponti alakját (az álmodó Ines-t) az alákontúrozási módszerrel emeltem ki felület alapsíkjából, és ezáltal is hangsúlyoztam, hogy ő a történet főszereplője. |
Freskó 3D alá-kontúrozási hatással (A reneszánsz dicsérete: La primavera (részletek itt)) A kép központi figurája Botticelli primavera-jának, kötényéből virágot szóró Flóra istennője, akit az alapsíkból kiemeltem a 3D freskózási effekttel. |
A kép két központi figuráját, a halászt és az őt csábító sellőt, az alapsíkból kiemeltem 3D-s freskózási effekttel. Szintén ilyen domborított kiemelést kapott a képkeretként köré épített disz-szegély elem. A tenger hullámait francia stuccoval imitáltam, a dombor-hatást hivatottak tovább hangsúlyozni az ebbe ágyazott apró kagylók, csigaházak. |
Ezen a képen a művészvászonra komponált, három eltérő síkban játszódó kompozíció középpontjában lévő nőalak 3D-s alá-kontúrozással lett kiemelve az alapsíkból, melynek domborúságát tovább hangsúlyozva "köpenyt" is építettem koré. A köpeny térhatásának megjelenítését a ráncok, redők metálpatinás kiemelésével erősítettem. |
Web Design / Vissza / GLOBEal-home |